Dodatna določila k Pogoji nakupa

Dodatna določila nakupa blaga in storitev v E-trgovini

Priloga k Pogojem nakupa blaga in storitev z veljavnostjo od 14.4.2023


1. Nakup v E-trgovini

Nakup v E-trgovini je omogočen vsem uporabnikom, razen proračunskim uporabnikom (vlada, državni svet, ministrstva, sodišča, občine, upravne enote, krajevne skupnosti, šole, vrtci, CSD, domovi ostarelih, policija, gasilci, muzeji, knjižnice, javni zavodi …). Seznam proračunskih uporabnikov https://www.ujp.gov.si/dokumenti/dokument.asp?id=316

Nakup je mogoče opraviti kot prijavljen ali anonimen uporabnik.

1.1. Nakup s prijavo: Nakup v E-trgovini je mogoče opraviti:

- s prijavo s profilom.

1.2. Nakup brez prijave (anonimno):

Nakup v E-trgovini je mogoče opraviti tudi brez prijave. Pri vnosu zahtevanih podatkov (ime in priimek, naslov za dostavo, telefonska številka) obvezno vnesite tudi svoj kontaktni e-naslov, na katerega prejmete povezavo za spremljanje statusa svojega nakupa.

Pozabljeno geslo: Če ste geslo za dostop pozabili, kliknite na povezavo Pozabil sem geslo.

2. Prikaz ponudbe (izdelki, cene in pogoji) 

V naši E-trgovini vas čaka pestra ponudba izdelkov. Več na: http://www.soline.si.

2.1. Nakup darilnega bona:

Pri nakupu darilnega bona veljajo navodila poslovanja z darilnimi boni, ki so objavljena na spletnem mestu SOLIN.

Plačilo je mogoče le z izbrano plačilno metodo: po povzetju, s plačilno kartico ali po povzetju.

3. Dodaj v košarico

V nakupovalni košarici se nahaja blago, ki ste ga izbrali. Teža naročila ne sme presegati 30 kg. 

V tem koraku imate možnost dodajanja in odstranjevanja blaga. SOLINE si pridržujejo pravico do omejitve nakupa blaga.

Pri nakupu se morate strinjati s Pogoji nakupa blaga in storitev.

4. Dostava

V koraku Dostava morate vnesti vse obvezne podatke o kupcu, ki so označeni z * in bodo vidni na računu. Spreminjajo se lahko le tisti podatki, ki jih je mogoče spreminjati.

4.1. Podatki o kupcu

Vnesti morate vse zahtevane podatke in kontaktne podatke.

4.2. Podatki o dostavi

Dostava je mogoča na naslov kupca ali na drug naslov, ki ga določite ob vnosu podatkov. Vnesti je treba vse obvezne podatke, ki so označeni z *. Dostavna služba pošiljko dostavi na izbrani naslov, kar pa ne vključuje dostave do oz. v stanovanje.

4.3. Prevzemnik pošiljke

Pošiljko lahko prevzame kupec ali druga oseba. Vnesti je treba vse obvezne podatke, ki so označeni z *, spreminjajo se lahko le tisti podatki, ki jih je mogoče spreminjati. 

4.4. Brezplačna dostava

Izdelke dostavljamo na ozemlju Republike Slovenije in v države članice Evropske unije. Brezplačna dostava je zagotovljena pri nakupih v Republiki Sloveniji ob nakupu nad 65,00 €, ter maksimalni teži naročila 30 kg. Pri preostalih nakupih se zaračunajo stroški, po Ceniku dostave iz točke 4.5.

4.5. Cenik dostave 


     Cenik Slovenija

TežaCena na paket z DDV                 

do 2 kg

4,50 €                                                           

do 10 kg

4,90 €

do 20 kg

6,50 €

do 30 kg

8,90 €


Plačilo po povzetju:

višina odkupnine: 

1€                                                                                                                                                                                                                      


Cenik za pakete po Evropi (izvoz)

do 2 kg

do 10kg

do 20kg

do 30 kg                                                                                                                                                                                   

Cona 1

12,90 €

15,90 €

15,90 €

20,90 €

Cona 2

15,90 €

17,90 €

17,90 €

22,90 €

Cona 3

18,50 €

21,90 €

23,90 €

28,90 €

Cona 4

23,90 €

26,90 €

28,90 €

35,90 €

Cona 5

26,90 €

30,90 €

33,90 €

53,90 €

Cona 6

37,90 €

39,90 €

40,90 €

59,90 €

Hrvaška

13,90 €

16,90 €

17,90 €

27,90 €


Države in tranzitni čas v delovnih dnevih

Cona 1

Avstrija(1-2), Nemčija(3-4), Luksemburg(3-4), Nizozemska(3-4), Belgija(3-4)                                                                                                                                                                                                                                     

Cona 2

Italija(3-4), Danska(3-4)

Cona 3

Madžarska(2), Francija(4-5), Poljska(3), Češka(3-4), Slovaška(2), Litva(4-5); Monako(4-5)

Cona 4

Romunija(2-4), Španija(4-5), Švedska(3-4), Estonija(4-5), Latvija(4-5), Finska(5-7)

Cona 5

Portugalska(5), Irska(5)

Cona 6

Bolgarija(3)

Hrvaška

Hrvaška (1-4)

Grčija

Grčija (5-7)


4.6. Predvideni čas dostave

Čas dostave je odvisen od zahtev posamezne ponudbe, podpisa dokumentov in plačila. SOLINE si prizadevajo, da je pošiljka dostavljena v najkrajšem možnem času oziroma v zakonsko opredeljen roku 30 dni.


SOLINE si prizadevajo, da so vsa naročila, oddana ob delavnikih (od ponedeljka do petka) do 13. ure, odpremljena v najkrajšem možnem času (predvidoma naslednji delovni dan, najpozneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni).

Blaga ni mogoče naročiti na naslov »poštno ležeče«, dostava pa je omejena na ozemlje Republike Slovenije in ozemlje držav članic Evropske unije.

4.7. Prevzem pošiljke – nedosegljivost ob dostavi.

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, za prevzem pošiljke upoštevajte pravila dobavitelja.

4.8. Dostava pošiljk – poslovni partnerji za dostavo:

Dostavo blaga zagotavlja pogodbeni partner SOLIN General Logistics Systems, logistične storitve (v nadaljevanju: GLS

GLS dostavi blago najpozneje naslednji delovni dan od prevzema pošiljke pri SOLINAH. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, prejmete obvestilo o ponovni dostavi. GLS se z vami uskladi za ponovno dostavo blaga. Če se na ponovni dogovor ne odzovete, dostava ne bo realizirana. Dostavo do uporabnika GLS vrši največ dvakrat. Po osmih (8) delovnih dneh od dneva drugega dogovora za dostavo se pošiljka vrne v skladišče SOLIN. Pošiljko lahko prevzamete tudi osebno pri GLS.

4.9. SOLINE si prizadevajo nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato predlagajo, da ob prevzemu blaga upoštevate naša priporočila, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

4.10. Pregled blaga ob dostavi

Pred prevzemom in podpisom prevzema blaga se prepričajte, da ste prejeli blago, ki ste ga naročili.

Če se slika na embalaži ali šifra blaga ne ujema z naročenim blagom, ne odpirajte embalaže, ampak nam pišite na #EM#65726a6c744575686460646e227e67#EM# da preverimo, ali je bila dobava pravilna.

Ko ste prepričani, da ste prejeli naročeno blago, previdno odprite embalažo. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne zavrzite, dokler niste popolnoma prepričani, da boste blago obdržali.

Dostavljen paket in vsebino paketa preverite v navzočnosti dostavljavca. Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če menite, da je vsebina paketa poškodovana, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverita vsebino. Poškodovanega paketa ni treba prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo. Pri tem morate z dostavljavcem izdelati zapisnik o poškodovani pošiljki, ki mora biti podpisan z vaše strani in s strani dostavljavca, saj služi kot dokazilo o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka pošljite kopijo zapisnika po e-pošti na naslov #EM#65726a6c744575686460646e227e67#EM#.  Nadaljnje reševanje reklamacije bodo s poslovnim partnerjem za dostavo uredile SOLINE v najkrajšem možnem času.


4.11. Neprevzeta pošiljka

Če ob dostavi niste dosegljivi, prejmete obvestilo o ponovni dostavi. Če se na ponovno obvestilo ne odzovete, dostava ne bo realizirana. Pošiljka se vrne SOLINAM.

Če uporabnik pošiljke ne prevzame v skladu z zgoraj zapisanim, poslovni partner za dostavo vrne pošiljko v skladišče SOLIN. SOLINE uporabnika pozovejo, naj posreduje številko TRR-ja, na katerega se v roku 8 dni od prejetja podatkov vrne že plačana kupnina.

Za dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom se sklicujte na referenčno številko naročila, ki je navedena na potrdilu o nakupu.

5. Plačilne metode in način plačila

Izberite enega izmed spodnjih načinov plačila:

- plačilna kartica,

- plačilo po povzetju z gotovino (velja samo za območje Slovenije),

- PayPal.

Stroški, povezani z uporabo izbranega načina plačila, se vam bodo zaračunali v skladu s pogoji in ceniki ponudnikov posameznega načina plačila. Pri plačilu po povzetju se zaračunajo dodatni stroški v višini 1,22€. 

Več o plačilnih metodah najdete v Pogojih nakupa blaga in storitev.

6. Potrditev nakupa

S potrditvijo gumba Potrditev nakupa je nakup zaključen.

Svetujemo vam, da Pogoje nakupa blaga in storitev, Potrdilo o opravljenem nakupu ter Dodatna določila nakupa blaga in storitev v E-trgovini natisnete ali shranite na primeren trajni nosilec podatkov.

7. Zaključek nakupa

Na e-naslov prejmete Potrdilo o naročilu.

Za vse informacije o vašem naročilu smo vam na voljo na naslovu #EM#65726a6c744575686460646e227e67#EM#,, med delavniki od 9. do 16. ure pa tudi na telefonski številki 056721354.

Svetujemo vam, da Pogoje nakupa blaga in storitev, Potrdilo o opravljenem nakupu, Dodatna določila nakupa blaga in storitev v E-trgovini ter vse druge dokumente, ki ste jih prejeli ob nakupu, natisnete ali shranite na primeren trajni nosilec podatkov.

8. Preklic nakupa

Uporabnik lahko izvede preklic nakupa na e-mail #EM#65726a6c744575686460646e227e67#EM#.

Preklic naročila ni mogoč, če je naročilo že v obdelavi za dostavo. V tem primeru nam svojo željo sporočite na#EM#65726a6c744575686460646e227e67#EM#. V nadaljevanju vam sporočimo nadaljnje korake za preklic naročila.

9. Povpraševanje

Za blago, ki trenutno ni na zalogi ali ga napovedujemo, lahko oddate povpraševanje. Odgovor prejmete v roku 2 delovnih dni. 

10. Sistemska sporočila

S strani E-trgovine boste v določenih primerih prejeli sistemska sporočila, na katera ne odgovarjajte. Sistemska sporočila prejmete v primeru:

- potrdila o naročilu,

- obveščanja, da je vaše naročilo na poti na vaš naslov.

11. Ugovori, pripombe zahtevki, izjave

Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave v rokih in na način, kot določa veljavna zakonodaja, pošljite na #EM#65726a6c744575686460646e227e67#EM#  s pripisom Reklamacija. 

Za postopek reševanja ugovorov, pripomb, zahtevkov in izjav ste dolžni posredovati točne podatke uporabnika, ki je opravil nakup (ime in priimek, naslov, telefonsko številko, številko naročila).

V primeru zahtevka v povezavi z napako na blagu, ste dolžni priložiti tudi blago z vso pripadajočo dokumentacijo.

Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkov in izjav poteka v skladu z določili veljavne zakonodaje.


SOLINE Pridelava soli d.o.o. 



 

 

 




Projekt SOLJKE

Prijavite se na naše e-novičke